Situace kolem COVID-19

V NOVASOL děláme vše, co je v našich silách, abychom pomohli našim hostům v celé Evropě s důsledky globální pandemie COVID-19.

Doufáme, že budete moci uskutečnit Váš pobyt. Chápeme však nejistotu současné situace, a proto se chceme ujistit, že znáte Vaše možnosti týkající se Vašeho pobytu.

Máte možnost změnit Vaši rezervaci až 40 dní před plánovaným příjezdem, a to pouze za poplatek 75,- EUR ( 2.400,-CZK). Vaši dovolenou si můžete přebukovat do stejného rekreačního domu v jiném období, přerezervovat na jiný rekreační dům nebo, pokud si přejete, dokonce na jiný rekreační dům v mnoha jiných destinacích, které nabízí Novasol.

Pokud si přejete využít tuto možnost, kontaktujte nás co nejdříve. Než se s námi spojíte, doporučujeme Vám zvážit, na které alternativní datum příjezdu a / nebo rekreační dům chcete přebukovat. To nám umožní ještě efektivněji pomoci Vám i dalším hostům. Všechny dostupné rekreační domy můžete nalézt na https://www.novasol.cz  

Pokud si přejete zrušit Vaši objednávku, lze to provést za poplatek, který se zvyšuje, čím více se bliží zrušení naplánovanému datu příjezdu.

Více informací naleznete v podmínkách pronájmu platných pro Vaši rezervaci: https://www.novasol.cz/faq/vseobecne-obchodni-podminky.

Vezměte, prosím, na vědomí, že v těchto mimořádných časech se setkáváme s delším čekáním při volání na naše call centra nebo vyřizování emailů. Ujišťujeme Vás, že děláme vše, co je v našich silách, abychom co nejrychleji zvládli vyřídit všechny žádosti.

Kontaktujte nás buď telefonicky +420 222 311 715 nebo na email novasol@novasol.cz  

Přejeme Vám krásnou dovolenou.

 

Nejčastěji kladené dotazy

Níže naleznete odpovědi na některé z nejčastěji kladených otázek o současné situaci. Doufáme, že Vám pomohou zodpovědět Vaše otázky!.
Zarezervoval jsem si rekreační dům, ale hranice této země jsou uzavřeny. Co teď?

Všem našim hostům nabízíme přebukování až do 40 dní před plánovaným příjezdem za poplatek 75,-EUR (2.400,-CZK). 
Vždy máte možnost změnit rezervaci až 40 dní před plánovaným příjezdem za poplatek 75,-EUR (2.400,-CZK). Další informace naleznete v informacích na této stránce a v podmínkách pronájmu https://www.novasol.cz/faq/vseobecne-obchodni-podminky

Mohu změnit svou rezervaci na jiný rekreační dům?

Ano, můžete si Vaši dovolenou přebukovat na stejný rekreační dům v jiném období, na jiný rekreační dům nebo, pokud si přejete, dokonce na jinou destinaci.
Všechny naše rekreační domy a destinace naleznete www.novasol.cz

Co se stane, když bude moje změněná rezervace levnější nebo dražší než moje původní rezervace?

Pokud se rozhodnete přebukovat na termín nebo rekreační dům, který je dražší než původní rezervace, budeme Vám účtovat rozdíl plus poplatek za přebukování. Pokud je změněná rezervace levnější než původní rezervace, vrátíme Vám rozdíl ponížený o poplatek za přebukování.

Co se stane v případě přebukování s již uhrazenou platbou?

Platba bude převedena na novou rezervaci. Může to trvat několik dní.
Pokud je změněná rezervace levnější než původní rezervace, použijeme částku zaplacenou za původní rezervaci k pokrytí ceny změněné rezervace a poplatku za přebukování. Přeplatek bude vrácen. To může trvat nejméně 3-4 týdny. 

Pokud je změněná rezervace dražší než původní rezervace, budeme Vám účtovat rozdíl plus poplatek za přebukování. Vezměte prosím na vědomí, že je možné, že bude potřeba doplatit vyšší zálohu. Toto bude viditelné a splatné na Mybooking.

Kdy je třeba uhradit 2. splátku na novou rezervaci?

Druhá splátka je splatná 6 týdnů před příjezdem.

Nechci měnit svou rezervaci, ale zrušit pobyt

Všechna storna jsou zpracována v souladu s článkem 6 v podmínkách pronájmu. Přečtěte si podmínky pronájmu platné pro Vaši rezervaci na https://www.novasol.cz/faq/vseobecne-obchodni-podminky

Kdy mohu očekávat vrácení peněz, pokud zruším objednávku?

Pokud máte nárok na vrácení části peněz, které jste zaplatili, budete kontaktováni s potvrzením částky, která Vám má být vrácena. Vezměte prosím na vědomí, že v současné době zpracováváme velmi vysoký počet dotazů zákazníků, a proto litujeme, že Vás informujeme, že může trvat až 3–4 týdny, než bude vrácení peněz zpracováno. Omlouváme se za tyto nepříjemnosti.
 

Nabízíte vouchery?

Nenabízíme vouchery.

Můžete nám říct, kdy bude zrušen zákaz cestování a dokdy budou uzavřené hranice?

Máme stejné informace, které jsou dostupné veřejnosti. Proto Vám doporučujeme navštívit webové stránky příslušných úřadů ve Vaší domovské zemi i v zemi Vaší destinace, kde najdete nejnovější aktualizace.

Všeobecné obchodní podmínky a podmínky pronájmu

Kopii podmínek pronájmu naleznete zde: https://www.novasol.cz/faq/vseobecne-obchodni-podminky

Nemohu zde najít odpověď. Jak Vás mohu kontaktovat?

Máte-li jakékoli další dotazy týkající se Vaší rezervace, obraťte se na naše zákaznické servisní centrum na novasol@novasol.cz nebo na +420 222 311 715 a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom Vám pomohli. 

Vezměte, prosím, na vědomí, že v těchto mimořádných časech se setkáváme s delším čekáním při volání na naše call centra nebo vyřizování emailů. 

Pracujeme tak rychle, jak jen můžeme, děkujeme za Vaši trpělivost.