Situace kolem COVID-19

Globální pandemie COVID-19 způsobuje uzavření hranic po celém světě.

Toto je mimořádná situace. V NOVASOL děláme vše, co je v našich silách, abychom našim hostům pomohli s brzkým příjezdem do celé Evropy.

V následujících dnech pomáháme všem našim hostům. To znamená, že jsme opravdu zaneprázdněni a možná budete mít potíže s kontaktem s námi. Nebojte se; budeme se zabývat všemi vašimi případy.

Níže naleznete odpovědi na některé z nejčastějších dotazů na tuto situaci

- COVID-19 - Pokud jste již provedli rezervaci
Zarezervovali jste si rekreační dům, ale hranice této země je uzavřena. Co teď?

Nabízíme bezplatné přebukování všem našim hostům, kterých se uzavření hranic přímo týká.
To znamená, že si můžete rezervovat stejný rekreační dům s pozdějším datem příjezdu v roce 2020.

Můžete si objednat jiný dům?

Nabízíme všem našim hostům, aby si rezervovali stejný rekreační dům s pozdějším datem příjezdu v roce 2020.

Pokud je však rekreační dům již rezervován na nový požadovaný termín, nabízíme vám možnost rezervovat si jiný dům buď prostřednictvím NOVASOL nebo Dansommer.

Pokud je nový rekreační dům dražší než ten původní, budete muset doplatit rozdíl sami, zatímco pokud si vyberete levnější dům, nebudeme vám nabízet žádnou náhradu.
 

Nová rezervace je levnější nebo dražší než ta původní. Co to pro vás znamená?

Musíte zaplatit rozdíl, který může vzniknout. Pokud se rozhodnete přebukovat na termín, který je dražší, budete muset zaplatit rozdíl, zatímco nemáte nárok na vrácení peněz, pokud se rozhodnete přebukovat na termín, který je levnějsí.

Můžete získat své peníze zpět?

Odkazujeme se na naše všeobecné obchodní podmínky, neboť vrácení peněz závisí na době příjezdu.

Nezapomeňte, že výjimečně nabízíme bezplatné přebukování pro pozdější datum příjezdu v roce 2020.
 

Nemohu zde najít odpověď na svůj dotaz. Jak vás mohu kontaktovat?

Chcete-li získat podrobné informace o možnostech, které máte k dispozici v této situaci, obraťte se na naše zákaznické středisko na adrese novasol@novasol.cz nebo na +420 222 311 715 a náš zákaznický servis udělá vše pro to, aby vám pomohl.

Vezměte prosím na vědomí, že z důvodu mimořádně vysokého počtu hovorů mohou nastat delší čekací lhůty.

Pracujeme tak rychle, jak jen můžeme, a děkujeme za vaši trpělivost.

Všechny další otázky týkající se vaší rezervace najdete v našich všeobecných obchodních podmínkách: https://www.novasol.cz/rental-terms