Otázky k rekreačnímu objektu

Jaké je vybavení rekreačních domů?

  • Rekreační objekty jsou vždy zařízeny podle vkusu majitele. V kuchyních je k dispozici dostatek nádobí a kuchyňských předmětů pro vypsaný počet osob. Často patří k vybavení domu technické přístroje ( např. automatická pračka, myčka na nádobí, TV, CD-Player etc. ). Jejich detailní výčet najdete u každého objektu zvlášť.

Smí přijet více osob, než je v katalogu či na internetu pro daný objekt uvedeno?

  • Bez dalších nákladů a předchozího oznámení lze do každého rekreačního objektu, u kterého je tato možnost uvedena, přivézt 1 (v některých případech i 2 děti) dítě do 4 let navíc zdarma.
  • V ostaních případech je nezbytně nutné zeptat se předem. Jinak všeobecně platí, že v rekreačním objektu nesmí přebývat více osob, než pro kolik osob je určen. Je zakázáno stanovat nebo používat jiné podobné prostředky na pozemku objektu. Doporučujeme v takových případech zaknihování dvou nebo více sousedních objektů.
    Jsou v rekreačních objektech peřiny a polštáře?
  • Ano, v domě je vždy dostatek peřin a polštářů pro vypsaný počet osob, vezměte si tedy pouze své ložní prádlo.
  • Jsem alergik, jaké peřiny se nachází v rekreačním objektu?
  • Alergikům doporučujeme vzít si vždy s sebou vlastní antialergickou deku. Dávejte také pozor, aby v domě nebyla povolena domácí zvířata.
  • Jak poznat, že závěrečný úklid je součástí celkové ceny pronájmu?
  • Ocitnete-li se na stránce " Vašeho vysněného domu ", uvidíte úplně nahoře název místa/obce, kód objektu, cenu a zvolený termín pronájmu. V případě již zaplaceného úklidu se zde objeví text " závěrečný úklid inkl. XXX Euro ". V katalogu jsou tyto domy označeny příslušným symbolem.
  • Kolik stojí závěrečný úklid?
  • Jestliže není úklid zahrnut v ceně pronájmu, liší se jeho cena podle země, do které přijíždíte, a podle typu rekreačního objektu. Uklidí-li si host sám, ušetří samozřejmě nezanedbatelnou částku. Informace k úklidu naleznete přímo v domě.

Mohu provést závěrečný úklid rekreačního objektu sám?

  • Závěrečný úklid objektu může samozřejmě zákazník provést sám, přičemž majitel objektu nebo servisní pracovník poté úklid zkontrolují. Pokud chcete úklid nechat na nás, můžete tak učinit již při knihování Vašeho objektu nebo prostřednictvím formuláře pro objednání extra služeb. U mnoha rekreačních domů zejména v jižní Evropě je závěrečný úklid zahrnut již v ceně pronájmu.
  • Jsou v domě čistící prostředky?
  • Doporučujeme Vám přivézt si sebou každodenní čistící prostředky jako např. saponáty, prostředky na mytí nádobí, protože tyto nejsou zpravidla součástí pronájmu. To platí i pro ručníky, utěrky, toaletní a kuchyňský papír, mycí prostředky, tablety do myčky apod.. Necháme na Vás, zda-li povezete tyto prostředky s sebou nebo si je zakoupíte přímo na místě.
  • S jakou spotřebou je nutné asi počítat?
  • Náklady za elektřinu, telefon, plyn, vodu, krbové dřevo a topení jsou tzv. vedlejší výdaje. U mnoha rekreačních objektů je ovšem spotřeba vody nebo elektřiny již zahrnuta v ceně pronájmu. V ostatních případech závisí aktuální spotřeba na typu objektu, jeho vybavení, velikosti apod.. Doporučejeme proto vypínat světlo nebo ostatní přístroje, pokud opouštíte dům či byt. To uleví Vaší peněžence a chrání zároveň přírodu. Vedlejší náklady jsou na konci pobytu uhrazeny ze složené kauce.

Kolik domácích zvířat lze vzít s sebou?

  • V mnoha NOVASOL rekreačních objektech je dovoleno přivézt si s sebou max. 2 domácí zvířata, zde je již sjednáno osobní povolení majitele. V zemích jižní Evropy ( Francie, Španělsko, Itálie, Řecko a Chorvatsko ) lze přivézt zdarma pouze 1 domácího mazlíčka. U více domácích zvířat se můžeme zeptat majitele a požádat o jeho eventuelní povolení. Toto je ovšem bezdpomínečně nutné učinit ještě před knihováním rekreačního objektu.
  • Kdy je mi rekreační dům k dispozici?Příjezd:
  • Příjezd do rekreačního objektu je dle jednotlivých zemí možný od 15 do 20 hodin. Přesné údaje o jednotlivých zemích naleznete v našich obecných důležitých informacích.
  • Upozorňujeme, že i v případě dřívějšího příjezdu je objekt zpravidla k dispozici až od 16.00. V den odjezdu musí být dům zanechán v odpovídajícím stavu a opuštěn nejpozději v 10.00.
  • Co dělat, pokud přijedu později?
  • Při příjezdu mimo uvedené hodiny Vás prosíme o urychlené spojení s majitelem rekreačního objektu. Použijte formulář přiložený k Vašim ubytovacím dokladům. Příjezd mimo stanovenou dobu je tedy domluvou zákazníka přímo s majitelem nebo správcem rekreačního domu a NOVASOL není za toto ujednání zodpovědný.
  • Podrobné informace o jednotlivých zemích naleznete v následující rubrice FAQ informace k objednávce!