Servisní kanceláře v Chorvatsku

Během vašeho pobytu se mohou vyskytnout otázky, na které byste rádi dostali odpověď. V takových případech se můžete spojit přímo s majitelem nebo správcem vámi pronajatého rekreačního objektu. Pokud nebude k zastižení, můžete se samozřejmě obrátit na naši servisní kancelář v Chorvatsku.

  • Otvírací doba: po–pá 9:00–16:00, so 9:00–13:00.

NOVASOL Poreč

NOVASOL Pula

NOVASOL Labin

NOVASOL Rijeka

  • Riječki lukobran bb – putnički terminal, HR - 51000 Rijeka,
  • tel.: 00385/52 770 200,
  • e-mail: novasol@novasol.hr.

NOVASOL Zadar

  • Obala kneza Branimira 12/3, HR - 23000 Zadar,
  • tel.: 00385/52 770 200,
  • e-mail: novasol@novasol.hr.

NOVASOL Split

NOVASOL Korčula

NOVASOL Dubrovník

Je-li servisní kancelář zavřena, můžete se obrátit na telefonickou horkou linku 0038 598 254 918.

Oznamte prosím veškeré problémy co nejdříve, abychom mohli nalézt odpovídající řešení.

Zákaznická centrála Rømø / Dánsko

Pokud nezastihnete majitele, správce ani servisní kancelář v Chorvatsku, volejte prosím naši zákaznickou centrálu v Dánsku:

NOVASOL Rømø:

  • tel.: 0045 97 97 57 57,
  • pondělí–pátek 9.00–19.00,
  • sobota 14.00–20.00,
  • neděle 9.00–19.00.

Případně kontaktujte servisní kancelář NOVASOL v Praze:

  • NOVASOL s.r.o,
  • Politických vězňů 1597/19,
  • CZ-110 00 Praha 1,
  • tel.:+420 222 311 715,
  • mob.: 602 395 443,
  • fax:+420 222 329 097,
  • e-mail: novasol@novasol.cz,
  • pondělí–neděle 9:00–20:00.